środa, 5 lutego 2014

Mieszkaniec Sobótki

Od przeszło pięciu lat mam osobisty kontakt z tzw ozdrowieńcem LWP- 1945- walki o Kołobrzeg . Setki razy przemierzymy masyw Ślęży . Jednak dopiero dwa tygodnie temu zaprowadził mnie do ; teatru ; mimo podeszłego wieku , zachowywał sie jak nastolatek . Opowiadał o Jaszczurczej Istocie , o Cyganach , o dziwnej walce samolotów ......
Jednak jego zachowanie nie dotyczyło tego co było lecz tego co jest . Mianowicie na przeciw nas stali starzy ludzie , tacy po osiemdziesiątce ,  kilkoro z nich znam to niemcy , których oprowadzałem po Riese . W śród nich  była niemka którą poznałem w Tucznie . Wszyscy mieli broszkę organizacji Thule wpięte w odzież .
Pan Ryszard cieszył się jakby miał odbyć pierwszy stosunek w swym życiu ciągle powtarzał - Nie jestem wariatem Oni tu są od zawsze , widzisz nie jestem wariatem .
 Pan Ryszard nawet przez rodzinę był uznany za szaleńca w Sobótce znają go prawie wszyscy , jego syn strzelał do mnie na Ślęzy dwa lata temu ( bron czarno prochowa ) i zabronił mi wchodzenia do podziemi browaru ....

6 komentarzy:

  1. a pan moze widział też te wpinki thule u nich na własne oczy? bo moze w takim razie oni funkcjonują do tej pory? tu mi koleżanka podpowiada jeszcze ze skoro oni istnieją do tej pory to moze wynajeli pana do oprowadzania po riese tyle że im nie chodziło o to żeby miec wycieczke tylko zeby sprawdzić co i ile pan wie w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. To na policje tych z broszkami, za szerzenie nienawiści rasowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. W komentarzach do Alternews z dnia 3 luty-na NTV powróciła sprawa Tomka z Kudowy.Proszę o garść informacji-co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna historia i znowu brak konkretów. Pańska wiarygodność jest podobna do rewelacji grafomana Dana Browne`a.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecień dlaczego robisz z ludzi debili i kłamiesz? Wpadłeś jak śliwka w kompot z kłamstewem. Tak się składa że twoj blog moje-reise jest na tej samej platforie (blogger) co blog anty-hejter na którym ostatnio ostro pisałeś chore komentarze. Dlaczego kłamiesz ,że kometarze na twoim blogu są podpisane Dariusz Kwiecień? Niestety twoje kometarze nie są podpisane Dariusz Kwiecień ale Darek id profilu http://www.blogger.com/profile/16751366976056982908 ten sam profil komentował namiętnie pisząc dewianckie komentarze na blogu anty hejter. Kwiecień dlaczego świadomie łgasz? Tłumaczyłeś się ,że przekręcasz fakty bo robisz błędy ale to to jawne łgarstwo. Masz swoich słuchaczy za takich debili którym można wcisnąć wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrytym prostalomożercom mówimy stanowcze nie...

      Usuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.