sobota, 27 lipca 2013

Twierdza Kłodzka trudno dostępna


























5 komentarzy:

  1. Jak sie zobaczymy to ci opowiem co wiem o twierdzy Klodzko z moich doswiadczen osobistych . Mowie osobistych i nikomu innemu nic nie wudukam . Opowiem ci o pewnej plycie nagrobnej ...Ze jeszcze dzis mi sie jezy wlos na glowie - bo dzis wiem i rozumie ...Piekny serwis dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.muzeumtechniki.pl/
    http://www.parowozowniawolsztyn.pl/
    Jest kilka żywych lokomotywnowni w polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem w Twierdzy Kłodzkiej w 1976 roku. Wywarła na mnie niesamowite wrażenie - szczególnie ciasne przejścia i grube mury. Niesamowite miejsce...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczeniem dla mnie był fakt, że przewodnicy słowem nie wspominają jej wykorzystania w czasie ostatniej wojny. Odebrałam to jako zamierzone, (nie wykluczam że nakazane odgórnie) przemilczenie tematu.

      Usuń
  4. Cóż za informacja sensacyjna Panie Darku!!? Ahnenerbe w twierdzy Kłodzko?? Zeznania świadków, dokumenty??!! Jeśli jest Pan na tyle uczciwy w swoich wypowiedziach to proszę o przedstawienie tych dokumentów, zapisków itp.??? Bo jak na razie to mija się Pan z prawdą!! Nie mówiąc już o tym że na pana blogu, obowiązuje cenzura!! Jak napisałem o Hubalu itp... Ciężko się przyznać do popełniania błędów!!

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.