środa, 27 marca 2013

Wsparcie

Po lawinie waszych listów w sprawie Tajnych Broni Hitlera nie jestem w stanie zrealizować wszystkich próśb . Po II Międzynarodowym Zlocie w Ludwikowicach KŁ , na pewno spotykamy sie w Kudowie Zdr w Domu na Skale , Gdańsk , Gierłoż , Warszawa , Kraków takie mam plany wszystko zależy prozaicznie od pieniędzy .Zakup książki z 1946 dotyczący Auschwitz to nie mały wydatek , jeżeli wierzycie iż zarabiam na szabrowaniu i kłamstwie to Oni wygrali .

PS. Ja nie finansuje nikogo ponieważ sam mam problemy finansowe wiec prośby o kasę są słane po próżnicy .Piszą do mnie bezrobotni , samotne matki , ludzie pokrzywdzeni przez ustrój Europejski .Ja nie jestem w stanie Wam pomóc jestem sam jeżeli chodzi o wsparcie ustrojowe . Jednak są w okół mnie ludzie prawi tacy jak Magda , Basia , Brodek , Heniek , oraz masa bezimiennych . Tak samo jak wy mamy problemy dnia codziennego . Prawda to to Zło dla tych tzw -ONI- proszę o zrozumienie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.