środa, 13 marca 2013

W jedności siła

Kilka naście nocy spędzonych na Włodarzu daje mi nowy obraz tego co tam się działo .Wspaniali przewodnicy Łukasz i Honzik , gdy nabrali do mnie zaufania opowiedzieli mi swoje przeżycia związane z inną rzeczywistością Riese .  Krzysztof Szpakowski zezwolił na nocne tzw patrole , pozdrawiam i dziękuje Heńkowi oraz Młodemu za wytrwałość .Niestety ciężka choroba najbliższej mi osoby zmusiła mnie do opuszczenia tak magicznego miejsca jakim jest Włodarz lecz jak tylko sytuacja się unormuje natychmiast tam wracam  . Był to bardzo owocny czas , udało nam się odnaleźć dwie studzienki chyba odwadniające z których wydobywa się ciepłe powietrze , może to jest właśnie ten ślad prowadzący ku odnalezieniu połączenia podziemnego z Soboniem .Myślę iz tym razem uda nam się rozwiać mgłę otulającą tajemnice .Jeżeli Centrum Turystyczne Włodarz - Krzysztof Szpakowski oraz inni znani poszukiwacze się zaangażowali to myślę iż żarty się skończyły .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.