poniedziałek, 11 stycznia 2016

Kolejny weekend w Riese

Kolejne dwa dnie spędzone w górach . Specjalnie rozpuszczam wici gdzie i kiedy będę na szlaku . Co z tego wynika , ano rozczarowanie . Nie spotykam ani jednego szczekacza dalej zwanego odkrywcą . Paru moich fanów , których bardzo pozdrawiam szczególnie tego , który specjalnie przyszedł na Sajdak by przeczytać mój przewodnik, poza nami nikogo . Z jednej strony cisza i spokój nikt nas nie podgląda w Grzmiącej na Uranie . Jakiś szaleniec próbował na siłę odnaleźć panią Klare omal pod sklepem mu nie obili facjaty tak się nie robi , ale próbować trzeba .Dzisiaj nakręcam kolejny materiał tym razem o obozie za pierwszym stawem , kolejna dziwna relacja sprzeczna z tymi oficjalnymi jednak pasująca do moich .

7 komentarzy:

  1. Darku a nasz temat z domkiem ibunkrem na wzgórzu kiedy wstawisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo tak dalej czekamy na kolejny odcinek

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na wiecej relacji z terenu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecień! Prawdziwego poszukiwacza na szlaku nie znajdziesz. Co najwyżej turystów np. kobitę w japonkach, popylającą po osówce albo wycieczkę szkolną, czekającą na wejście do sztolni. Prawdziwe badania i odkrycia prowadzi się w zupełnie inny sposób : najpierw przeszukuje się archiwa, potem przeprowadza się rekonesans w terenie a dopiero na końcu prowadzi się prace odkrywcze. Ale ty o tym nie wiesz bo dla ciebie łażenie po szlaku, to prowadzenie badań. Niczego nie odkryłeś, dobrze o tym wiesz. Nawet w większości dawno odkrytych miejsc też nie byłeś, bo albo nikt cię do nich nie wpuścił albo potrzebny jest odpowiedzi sprzęt, którego ty nie masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok miszczu w piątek u ciebie pod domem , pogadamy na temat poszukiwań myślałeś że kuple cie nie zakapują w momencie kiedy tu jestem i mam kasę .... jeżeli nie ja to tfuj kolega któremu spłaciłem długi za czynsz ..

      Usuń
  5. OK. Czekam pomiędzy 16 00 a 21 00. Tylko się nie pomyl i nie pukaj do sąsiada poniżej, bo jak będzie cyknięty, to różnie może być z tobą. Jak ci się nie uda dotrzeć do mnie, to ja będę w Rzeczce a potem w Głuszycy w drugiej połowie lutego.

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.