czwartek, 14 sierpnia 2014

List z Wysp Owczych

Nazywam się Sebastian Witek ,urodziłem się w Głuszycy i mieszkałem na . ul 11- Listopada 2/6 . Pamiętam chorego człowieka o nazwisku Chojnacki ( 11 Listopada 2\4 ) , który rozdawał nam niemieckie pistolety  . Pamiętam także Greków ,  z Tasulisem mam do dzisiaj kontakt tylko dzięki Tobie .  Gdy dwa lata temu znalazłem twój kanał oniemiałem , pierwszy i jedyny piszesz  o tym co wiem . Pamiętam pana Marczewskiego więźnia Gross Rosen .
Kim jest Tadeusz Michalik były działacz PZPR , mój ojciec nazywał go mendą , dyrektor szkoły , niby był HPL , a teraz promuje Głuszycę . Darek gdy by nie twój blog nigdy bym nie pamiętał o miejscu gdzie się urodziłem . Michalik miał dwoje dzieci Marzena jest OK ale jej brat , Grzesiek nie jedno ma za skórą .Darek nagroda , którą daje miasto, przyznało Michalikowi .  Za promocje miasta i regionu  . - 25 tys PLN - należy się Tobie , a nie Michalikowi ... Dzięki Tobie o Głuszycy wiedzą

 miliony , a Michalikowi nikt , może kilka tysięcy lub nikt .
 
  Pozdrawiam Sebastin Witek z ul 11 Listopada 2/6 mieszkanie Wysp Owczych ----
 Pozdrawiam - Borówkę , Glonka , Kaczora , Keniora , Gagę , Karola , wiem on nie żyje , i wszystkich mieszkańców naszego bloku  nr 2 ul 11- Listopada .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.