piątek, 4 lipca 2014

Kolejny z tysiacy listów

Witam serdecznie Panie Darku
Od momentu kiedy przez przypadek "wpadłem" na pana filmy na youtube a było to w ostatni czwartek wszedłem na Pana bloga na którym oglądłem już wszystkie Pańskie filmy. Opowiada Pan zajebiście i ciekawie do tego stopnia że ogromnie mnie to wciągło. Prelekcje w Tucznie też już mam
oglądniętą. Posiada Pan ogromną wiedzę na temat II wojny światowej a tym bardziej okolic w których Pan się wychował. Imponuje mi u Pana to że poświęca Pan ogromną uwagę na dewastację miejsc naszej historii np pocięte wagony w Łodzi. Dzięki Pana filmom i blogowi dowiedziałem się
dużo nowych ciekawych informacji dotyczących tamtych lat. Częstą w filmach tych mówi pan o perełkach historii dla mnie pan też jest taką perełką. Dlatego w kur..... mnie to że taki ch...... dop...... się na Pana blogu że nie ma Pan uprawnień przewodnika i kursu pierwszej pomocy.
Ja jestem dyplomowanym ratownikiem medycznym pracującym w zawodzie wiec z sympatii i szacunku do pana chętnie pomogę żeby się mu dziób zamknął.
Ja jestem z Podbeskidzia więc ma do was daleko ale jak trzeba będzie pomóc to nie ma problemu.
Gorąco pozdrawiam.
P.S. Audycje zajebiste
--
Łukasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.