poniedziałek, 28 października 2013

Idą zmiany pogodowe

To już nie spekulacje lecz fakt . Dlaczego w Polsce nie ogłasza się alarmów tajfunowych , takie nad Polskę nadciągają od północy Skandynawowie od trzech tygodni ostrzegają swych obywateli , a my siedzimy w propagandowej kloace Macierewicza i Jarosława choć ten już tonuje . To co nastąpi jest przewidziane tylko dlaczego nikt z tym nic nie robi ...Pozrywane dachy na pomorzu i 250 hektarów lasu poszło pokotem .
Byłem teraz w Kowarach byliśmy wysoko w górach , takiego nieba nigdy nie widziałem i tylu myśliwców .... nawet moi kumple z Malborka tu latali ....
Dlaczego Śnieżne Kotły okazały się teraz kraterem uderzeniowym . a nie dziełem lodowca .... obejrzycie zdjęcia czy lodowiec draży kamieniołomy ? .
Zainteresujcie się gdzie prominenci się bawią zawsze , w pobliżu dziwnych podziemnych kopal-inii ......
 Ilu z Was ma wiedzę jak się zachować podczas tajfunu , a takie nadciągają ... lub śnieżyc , lub braku prądu wtedy nie ma internetu , przestajecie istnieć jako wirtualni wtedy witamy w realu i to jest już za późno .....

2 komentarze:

  1. Witam,
    od dłuższego czasu czytam Pańskiego bloga i tak na wszelki wypadek postanowiłam poszukać jak zachować się podczas tajfunu. Informacji brak oczywiście. Czy mógłby Pan polecić mi jakieś strony/ pozycje książkowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Schować się, najlepiej w piwnicy.

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.