sobota, 15 czerwca 2013

Otto Klein

Gdy nas pędzili byli jak demony , strzelali , krzyczeli gwałcili dziewczynki takie 12 letnie na oczach wszystkich . Moją matkę zgwałcili na śmierć , mieli czarne mundury i błyskawice na kołnierzach  , jeden z nich zabił mojego brata bagnetem miał tylko 8 lat (tu jest mowa o zbrodniarzach Sepa Dietricha ) . Ja leżałam zakrwawiona  miałam rozprute podbrzusze myśleli ze nie żyję , teraz żałuje że przeżyłam .To byli żołnierze wermachtu ich kapitan to Otto Klein ten sam co stoi przed trybunałem ( Wydzielony kontynent Wermachtu ). To on  był naj gorszy , kaleka z pod Leningradu . Nadziewał na kikut lewej ręki dziewczynki 2-3 letnie i tak z nimi przed jeńcami Warszawskiej Pragi paradował . Kolejne jego upodobanie to wiązanie kilku kobiet w ciąży brzuchami do siebie i wytknie między nie granatu . Świadek mdleje przesłuchanie odroczone i nigdy nie wznowione na żądanie Brytyjczyków .

Nigdy Joanny Wejherowej nie uznano jako świadka wiarygodnego gdyz mdlała podczas zeznań - lekarz angielski wydał stosowne orzeczenie .

Otto Klein jako bohater z pod Leningradu otrzymał stosowną emeryturę i zmarł w Londynie w 1982 roku na syfilis .

Norymberga 1947/ 345/ 27 / III Proces dot zagłady Dzielnicy Praga - Warszawa Polska / 23 / 234 / Poufne

3 komentarze:

  1. http://rt.com/news/us-nazi-criminal-karkoc-724/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy czytam takie opisy czuję kamień młyński w brzuchu. Czy wojna tworzy takie potwory, czy też ludzi są co najmniej dwa gatunki?
    Kiedyś na jakiejś wystwie poswięconej zbrodniom nazsitwoskim w moim regionie przeczytałm wypowiedź jednego z katów, który nie wstydził się tego co robił, a jedynie bał bliskiej śmierci ze względu na to co czynił drugiemu człowiekowi. Ot wierzący człowiek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. "Anno" jestes bliska prawdy o ludzkosci !Cala zabawa polega na dualizmie - sa ci co sa "pelni " i sa ci "pusci " jak mowi Gorg Busch .

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.