niedziela, 8 stycznia 2012

trochę inny list

Bardzo dziękuje za publikacje materiału dotyczącego kanału Watykńskiego ,wychowywałem się i dorastałem w rodzinie o bardzo bardzo katolickim nastawieniu .Rodzice nie przyjmowali żadnych słów krytyki na temat kościoła ,co ksiądz powiedział to było święte .Naprawdę nie miałem pojęcia o takich obrzydliwościach jakie Pan opisał, miałem zignorować oraz bojkotować pańskiego bloga ,jednak ciekawość i dociekliwość nakazały mi sprawdzić powyższe informacje ,przyznaję iż to był szok gdy pierwsze kliknięcie przyniosło potwierdzenie pańskich słów .Dalsza lektura tylko bardziej mnie przygnębiała ,jednak to prawda ,nie tylko sprawdziłem w intrnecie lecz także w bibliotece ,to naprawdę się działo.Z żalem to przyznaję robi Pan dobrą lecz bolesną dla niektórych robotę.Miałem nadzieje iż pańskie relacje to tylko jakieś szaleństwa do tego blużniercze ,teraz muszę jeszcze raz podejść do tematu tym razem z książką w reku .Bardzo dziękuje za otwarcie oczu na pewne tematy szczególnie dotyczące kościoła katolickiego .Mam 49 lat i mieszkam w Pruszczu Gdańskim .Pozdrawiam Witold .Ps proszę uważać na siebie sporo osób jest na Pana bardzo negatywnie nastawiona .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.