czwartek, 26 stycznia 2012

Kolejna dygresja

Smog , letarg , bezsilność , pazerstwo- polityków oraz zakłamanie kleru to wynik upadku naszej cywilizacji .Kto przetrwa , może najlepsi , ale nie najbardziej wartościowi .To szok lecz kroczymy wielkimi krokami ku samo zagładzie , atak na internet wyprowadza na ulice tysiące demonstrantów .Pytam po co ? To tylko świat wirtualny ----taki nam bliski ---zacisze , słuchawki , intymność , pełny brzuch ,no i mój prywatny świat ....Obudżmy się , łopata , czytnik kasy , listy , szambo , kopalnia , wózek i skup makulatury ....Tu zyjemy to jest nasz świat - to rzeczywistość ,kto obroni nasze dzieci - my mamy kredyty , ja pracuje na dwa etaty , ja nie mam czasu , ksiądz - my nie jesteśmy organizacją charytatywną - bez komentarza .Idealny plan ci co maja przetrwać są już bepieczni ,Enklawy bezpieczeństwa to mit , kasa , przetrwanie , to tylko łut szczęścia , . Chociaż dzieki netowi istnieje i to boli , nikogo z was nie znam , na kogo moge liczyc , kto przyjaciel , a kto wróg ?. Brak przynależności , mi osobiście brak przynależności do grupy , społeczności , bycie polakiem nic nie znaczy ? Mam kasę, więc jestem kimś , cz to to samo co -Mam wiedzę i jestem kimś . Czy moja wiedza coś znaczy ? przypuszczam iż nic ,bo nie mam garnituru (żałosne kto narzucił taki styl )i nie mam wypasionej fury , . .To boli, gdy bez mózg z Wrocławia ,ćpun , aresztowany 11sto krotnie za rozboje , nie skończył  nawet podstawówki teraz jest inspektorem Unijnym (tatuś jest euroosłem ),i on zajmuje się dziejami dotyczącymi II wojny światowej .PS jego wujek to jeden z biskupów diecezji wrocławskiej .Bez komentarza ,jak coś może ujrzeć światło dzienne gdy takie coś sprawuje władze .

4 komentarze:

  1. Panie Dariuszu to bardzo osobisty text,czy cos sie wydzarzylo? Jakie plany na 28/01/2012 w Lodzi? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pan jest szatanem panie darku! oddałbym swoje nadnercza, żeby wybrać się z panem do riese i posuchać pana opowieści. proszę pisać, pisać, pisać!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. Net to potega i zarazem zniewolenie umyslu i uzaleznienie,kiedys sie lazilo po lasach,krzakach i grotach po szkole ,teraz siedzi przem monitorem...
    Ale tak patrzac na tykajacy zegar ilosci odwiedzin strony to dobrze ze jest net,cos z tego tutaj zostanie komus w glowie,przekaze link dalej i te tresci nie beda anonimowe i nie przepadna-do kogos ten przekaz dotrze i kogos poruszy ,zaciekawi i sam bedzie drazyl i lazil po tych miejscach ,i dobrze bo jak widze to wszystkim i to za duza kase zalezy by zapomniec i nie ruszac tych tematow
    Wiec nieco wiecej optymizmu w tym co Pan robi Panie Darku-prosze robic swoje i oswiecac narod ,im nas wiecej tym lepiej,a ta strona temu sluzy, to jest kawal bardzo dobrej i wartosciowej roboty,tak trzymac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wlasnie te wszystkie bajery, gadzety czynia czlowieka
    bardziej samotnym.
    A tak na marginesie naszla mnie mala refleksja ze te wszystkie akcje IV Rzeszy Europejskiej maja na celu przy -
    spieszyc prowokacje ludzi do wywolania wojen lokalnych, ktore pokrotce przerodza sie w III Swiatowa .
    Gdy do tego wszystkiego dojdzie nas wszystkich aresztuja jako pierwszych oczywiscie to bedzie nasz koniec.
    Nie jest pan sam Panie Darku, pozdrawiam serdecznie.

    Darek.

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.