wtorek, 4 grudnia 2012

Przypadek ?

-Gdy byłeś w wojsku otworzyli skrytkę w kinie , pokazali tylko jakieś stare widokówki , mapę troszkę jakiegoś śmiecia . Nie przyznali się do pojemnika takiego jaki znalazłeś w kanałach za zakładem . Zataili to , czterech już nie żyje piąty jest chory i unika Głuszycy .To nie przypadek iż wszyscy zmarli na białaczkę , teraz ktoś robi w okół tej sprawy szum i kilka osób wpadło w panikę .Wiem , nie przejmujesz się takimi sprawami lecz uważaj , żarty już się skończyły ,  ktoś się bardzo interesuje tym co robisz .  -
 
Nigdy nie ukrywałem nazwisk osób i szczegółów tej sprawy bardzo dokładnie opisał ja  I. Witkowski lecz teraz gdy wymieniam nazwiska i nawiązuje do owego zdarzenia jestem  natychmiast atakowany , nawet fizycznie .Faktycznie , starzy mieszkańcy dość często mają do mnie żal i wypominają mi moją nie zdrową ciekawość .Ostatnio usłyszałem iż to moja wina że góry ożyły  -
 To on dostarcza energii tym co pod ziemią siedzą , po co komu tylu ciekawskich w lesie .
 
Nie mam pojęcia co pod moim adresem wygaduje stara niemka mieszkająca w Gł.Górnej , ale zawsze gdy wchodzę na pola jej rodziny gdzie znajduje się stary szyb kopalni , grozi mi pięścią  gdy zdrowie jej pozwalało to nawet kamieniami we mnie rzucała, zaznaczam iż tylko na moją osobę tak reaguje od zawsze .
Dość osobliwe zachowanie lecz nie odosobnione .

2 komentarze:

  1. Bóg jest większy od nich, przy nim oni są jedynie pyłem marnym więc kogo oni chcą przestraszyć, "...jeżeli On z nami, któż przeciwko nam...".

    OdpowiedzUsuń
  2. To wy myślicie że oni dalej tam pod ziemią siedzą-to o to chodzi? Po to te opowiastki o wilkołakach? Szczerze mówiąc to chętnie bym tam się wybrał i sprawdził jak wilkołaki reagują na moje KBKAK.

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.