niedziela, 2 grudnia 2012

Ktoś z Tyńca

Ktoś wieszczy koniec świata właśnie na podstawie tekstów odczytanych z kryształów , tych znalezionych na Wawelu w 1949 .Ponoć kryształy zostały tam ukryte w czasie wojny w jednej z jaskiń ,kto był w smoczej Jamie ten może sobie wyobrazić jak wygląda wnętrze góry .Tylko data jest troszeczkę inna i owy ktoś to biskup z Tyńca , braciszkowie tam niesamowite legendy opowiadają .Jedna z nich dotyczy dziwnych barek podpływających pod zamek i skrzyń , także o kryształach co moc słowa mają i wiedzę przekazują .Ciekawość nie pozwoliła mi obojętnie przejść obok tych bajań , gdy po raz kolejny zjawiłem się w Tyńcu brat Kamil już nie był tak rozgadany jak wcześniej , teraz i on o końcu świata rozprawiał odprawił mnie zgrabnie dodając -
--- nie nam wyroki Boskie oceniać jednak strach i trwogę one powodują i słowo Boże na kamieniu zapisane nowej mocy nabrało ----
Polecam gorąco wycieczkę i rozmowy z zakonnikami tymi co za odpowiednia opłatą po klasztorze oprowadzają .
Jednak coś w tym  jest gdyż inni kapłani podobne historie opowiadają i niezła kasę na tym robią sprzedając zestawy końco światowe zasłyszane w Radio Zet .Faktem jest iż w necie takie zestawy po 30pln można nabyć i poniemiecki schron także można wynająć i to Ja mam monopol na ogłupianie i wciskanie kłamstw wystraszonym i zdezorientowanym .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.