wtorek, 25 sierpnia 2015

Mrok Riese

-  Moja babcia nazywała się Reihman do Głuszycy przyjechała jako członkini BMDM , była oddana Adolfowi Hitlerowi do tego stopnia iż urodziła dla niego jedenaścioro dzieci . Był to rok 1944 kiedy to alianci szaleli nad Dreznem , była ewakuowana wraz z innymi Oddanymi Matkami dla AH . Mieszkała w Gieszczach Pustych do ewakuacji ochronki dla dzieci żydowskich i tu zaczyna się moja historia , mój ociec był w tej ochronce nie był biologicznym dzieckiem mojej babci tylko darem z Liebensborn . Moja babcia była niesamowita wychowała przeszło trzydzieścioro dzieci , zmarła w Karpaczu w 1981 .
Dzięki Panu zainteresowałem się historią mojej rodziny , gdy ojciec dowiedział się o moich poszukiwaniach wpadł w szał , zabronił mi wręcz wymusił na mnie przyrzeczenie iż nigdy tam nie pojadę , ze nigdy nie wejdę do podziemi , mieszkamy obecnie w UK . Ojciec panicznie boi się tego tematu  , na moja prośbę abyśmy pojechali na spotkanie z Panem wpada w szał , - oto jego słowa
-
Dopóki ten kretyn milczał było bezpiecznie teraz wszyscy o Nich i o Nas wiedzą .

5 komentarzy:

  1. Panie Darku może i nie na temat,byłe ostatnio w Jodłowniku ,mała wiocha przed Bielawą, jest tam kamień z napisami niemiecki,na kamieniu widnieje posąg sowy oraz niemiecki krzyż może wie pan coś na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.gg.pl/dysk/-3MFj9fMoIQL-nMFj9fE8G8/DSC_0233.JPG

      Usuń
  2. Czy plan depopulacji z poprzedniego wpisu nie jest jakoś sprzeczny próbą stworzenia jakiejś rasy panów? Przecież istotą bycia panem jest posiadanie niewolników, bez nich żaden pan nie byłby panem.

    A cały plan lebensborn biorąc pod uwagę liczbę tych dzieci nawet jeśli są w teraz w trzecim czy czwartym pokoleniu nie wystarczył by do zasiedlenia jednego polskiego województwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało popularny film o Liebensborn

    https://www.youtube.com/watch?v=6UZBFLf0uR0

    OdpowiedzUsuń
  4. Lebensborn był koniecznością, Niemieccy mężczyźni ginęli na frontach i nie miał kto płodzić nowych dzieci. Do porywania dzieci innych nacji zmuszała demografia...

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.