środa, 27 maja 2015

Przekleństwo Riese

Inaczej tego nie mogę nazwać , próbuje od dłuższego czasu normalnie żyć , mieć dom kochające osoby mnie , przy sobie , poświecić się mojej prawdziwej pasji gotowaniu , jednak nie , jeden telefon , jeden list i ja wszystko rzucam i pędzę na spotkanie przygodzie zwanej Riese . Potem dziele się z Wami nowym odkryciem , nową historią jestem wszędzie , a za razem nigdzie , zawsze wracam do punktu wyjścia , miejsca gdzie się urodziłem Głuszyca  . To co tu spotkałem , co przeżyłem i doświadczam stale , jest narkotykiem , to mnie napędza , daje mi siłę zniszczenia i miłości za razem , poznaje już nie setki a tysiące osób , jestem rozpoznawalny na ulicy , nawet na jesień jadę do Londynu mała prelekcja dla fanów z Anglii . I tu powinienem się cieszyć lecz smutek mnie ogarnia na myśl tego , że ja coś wiem , a reszta tego nie rozumie chce przekazać prawdę o zniszczeniu , które nadchodzi ja krzyczę a inni są głusi , To nadchodzi .....



Reszty dowiecie z naszej najnowszej książki , której autorami są -
--- Dariusz Kwiecień i Wincenty Jerzy Drużyński  --

2 komentarze:

  1. Tak jak powiedział amerykański generał McArthur po II WŚ - "następna wojna światowa nie będzie z ludźmi tylko z obcymi..". W poprzednim poście wstawiłem komentarz z linkiem do prezentacji Phila Schneider`a – dodałbym do tego jeszcze wypowiedzi pana Al Bielek, które pokrywają się ze Schneiderem, uzupełniają go ale także dodaje nowe wątki, np. zdjęcia podziemnej stacji superszybkich pociągów magnetycznych (2 Mach) w jednej z militarnych baz w USA, oraz plany tych baz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Katalizatorem następnej wojny będą religie. Wystarczy spojrzeć co się dzieje na Bliskim Wschodzie. Sami stworzyli partyzantkę w celu zniszczenia Syrii która teraz przeistoczyła się w ISIL (Al-Kaidę 2.0). Sytuacja z Afganistanu się powtórzyła. Natomiast według mnie Ukraina to jedna wielka fałszywa flaga która ma odwrócić uwagę opinii publicznej Europy od ISIL. Ukraina ma służyć też konfliktowi w jaki próbowano wciągnąć Polskę już w 2010 z tym że wtedy społeczeństwo zachowało się racjonalnie. Teraz też się tak na ogół zachowuje natomiast media i "rząd" szczują nas przeciw Rosji. W razie konfliktu USA nam nie pomogą bo będą zajęte prewencyjnym przemieszczeniem floty na Pacyfik. Na wypadek gdyby Rosji i Chinom coś się uroiło. Ciekaw jestem tylko po której stronie staną Indie.

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.