sobota, 12 marca 2016

Dlaczego nie ma nowych audycji ....

Proste nie mam kiedy ich wgrywać ostatnio jak włączyłem przetwarzanie czas wyszedł 898 minut . Tereny w których przebywam ostatnio są ubogie w net . Cały czas jestem w terenie nowe spotkania nowe relacje . Kontaktują się ze mną ludzie kiedyś pisali do Bogusława Wołoszańskiego tematy nigdy nie wypłynęły na światło dzienne np . temat UFO nad Głuszycą temat z 1973 i 1979 . Żyła tym cała miejscowość a dzisiaj tylko nie liczni to wspominają . Opisywałem to zdarzenie kilka lat temu . Kolejny temat tabu kopalnie należące do wałbrzyskiego konsorcjum węglowego lata 1934-45 i właśnie dzięki tym informacjom dotarłem do kopalni na Soboniu , film wstawię w pierwszej kolejności .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.