czwartek, 10 marca 2016

Czarna Magia SS

Kilka ostatnich miesięcy poświeciłem symbolice i obrzędom odprawianym przez SS Hainriha   Himmlera . Nie dawała mi spokoju postać jego córki Gudrun , która często odwiedza Dolny Śląsk . Spędziłem kilka dni na Ślęży i w Sobótce  w Książu bylem kilkanaście razy  , Grodno , Srebra Góra czy Bolków wszędzie spotykałem te same osoby . Czterech starszych panów wszyscy około 90 ich zachowanie i postawy wskazują na długoletnie szkolenie i dryl wojskowy . Tylko mieszkają w danych miejscach jednak ich pojawienie wywołuje niepokój u miejscowych notabli i biznesmenów . W Rogoźnicy spotkali się z grupa poszukiwaczy Złotego Pociągu efekt był natychmiastowy w mediach kolejna sensacja obiegła media . Przypadek ? . Kolejne pytanie dlaczego pozwalają zbliżać mi się do nich coraz bliżej . Okultyzm czy wiara w nieśmiertelność , eksperymenty i hybrydyzacja czy to właśnie tajemnice Riese  .
Coraz więcej osób przyjeżdża do Arkadii z takimi samymi doświadczeniami coś przeżyli i coś widzieli  boja się ośmieszenia jednak w grupie ludzi , którzy przeżyli to samo otwierają się .
Tego już nie da się powstrzymać , to z czym mamy do czynienia to nie UFO . Jestem na sto procrnt pewny iż złoty pociąg to wab który ma odwrócić uwagę od sedna problemu czyli wielkiego otwarcia wrót .
Dziękuje za materiały z Paryża i Aten ciapaci krzyczą ze Dzień Sądu dla niewiernych nadszedł  , Wielkie Otwarcie Wrót dla nowej wiary rodem z planów H. Himmlera i jego wizji Wawelsbergów....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.