czwartek, 26 lutego 2015

Cała prawda o człowieku , który założył strony oczerniające Dariusza Kwietnia

Cała prawda o człowieku , który założył strony oczerniające Dariusza Kwietnia

http://antysidor-koncz-schwarz-niczyna.blogspot.com/


Poznajcie całą prawdę o człowieku o 1000 twarzy , kłamcy , szpiclu , donosicielu , komórce antyspołecznej , i Człowieku , który fotografuje małe dzieci z ukrycia ... Wasz syn lub córka może być następny ...
Dlaczego Tomasz Sidor nie pojawia się tu nawet jako Anonim , Tomaszu Sidorze w internecie dostarczyłeś tyle dowodów swej zboczonej natury , że każdy już wie Kim jest Tomasz Sidor - zboczeniec , dewiant , donosiciel , hycel , kapuś , antyspołeczna swołocz , założyciel stron szkalujących Dariusza Kwietnia , nawet Siwiak uniknie odpowiedzialności karnej ponieważ Tomasz Sidor świadomie przejął Pinokia w Riese - takie tłumaczenie Karola mi wystarczy .Tomaszu Sidorze do dzieła .....

2 komentarze:

  1. Darek ja jestem z Krosna i ci pomoge daj mi na goscia wiecej namiarow,,,,juz kiedys zsmy pisali razem Piotrk z New Jersey

    OdpowiedzUsuń
  2. Darek ja jestem z krosna i Ci pomoge,,,,,juz kiedys pisalismy razem Piotrek z New jersey ....moj emil powinienes miec jak nie to daj znac

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.