niedziela, 9 października 2011

Podążając tropem c.d.

Podążając tropem transportów do Riese otrzymuję telefon od Hildegardy Sałach (Sałam) z prośbą abym zainteresował się niszczeniem wagonów, którymi wywieziono jej rodziców do Gross Rosen z Lidzsmanstadt Ghetto. Mam świadków istnienia owych wagonów, które znajdowały sie na bocznicy. Jak dziś wyglądają przedstawiają zamieszczone filmiki. Jak wiadomo, na terenie łódzkiego getta swoje zakłady produkcyjne posiadał Hugo Boss (osobisty krawiec Hitlera), była tu manufaktura Kruppa i Siemiensa. Około 10 % wykwalifikowanych pracowników getta łódzkiego trafia do Gross Rosen, skąd część dociera do miejscowości Wustegiersdorf, gdzie zostają wyzwoleni. Z opowieści Pani Hildegardy dowiaduję się o pracy jaką wykonywał jej ojciec - pracował nad włóknami odpornymi na wysoką temperaturę (nie był to azbest). Wspomina zakłady włókiennicze, w których zostali zakwaterowani. Odwiedziła je po wojnie kilkukrotnie. Mama nadzieję, że nasza znajomość przyniesie owocne materiały. Na wspomnianej stacji wszystko, co związane jest z okresem II Wojny Światowej, ma zostać zburzone lub przebudowane do końca tego roku. Pracownicy stacji byli wobec mnie bardzo agresywni, więc przepraszam za jakość filmu, gdyż kręcony był w bardzo wielkim pośpiechu.



3 komentarze:

  1. Jestem Tomek, mam 47 lat, zawsze lubiłem eksploracje bunkrów!
    Jestem WOLNYYM - oczywiście staram się być takowym.
    Darku - mieszkam w m. Łodzi, odpisz na maila - pomogę Tobie w miarę możliwości - nie licz na kasę! Jak chcesz odpowiedz - mama doświadczenie z Tuczna - strzalina - nie umiem tego racjonalnie wyjaśnić!
    Wiem co tu się kroi - odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prelekcji jaka wygłosiłeś w Warszawie na UFO forum podszedłem do Ciebie i powiedziałem, że naziści współpracowali z obcymi, którzy uprowadzali miliony ludzi podczas wojny. Dzisiaj obejrzawszy Twoje filmy utwierdzam się w tym przekonaniu. Sam Powiedziałeś na jednym z filmów, że nad budynkiem z wierzą widywano dziwne światła, a w tym budynku niemcy dokonywali selekcji ludzi. Otóż dokonywali bo wybierali tych, którzy byli genetycznie odpowiedni do eksperymentów i przekazywali ich obcym z, którymi współpracowali. Następnie zapędzano ich do tych podziemnych pomieszczeń gdzie jak powiedziałeś są drzwi z podwodnymi uszczelnieniami w celu odkażenia i przygotowaniu do transportu, który odbywał się statkami obcych wlatujących poprzez ten komin do budynku w, którym oczekiwały juz grupy transportowe.
    Ja wiem, że to brzmi niedorzecznie co napisałem w wielkim skrócie, ale jak powiążesz wszystkie fakty tak z II WŚ jak współczesne to sam dojdziesz do podobnych wniosków. Temat Twoich poczynań jest na moim forum w tym linku: http://ufo-relacje.phorum.pl/viewtopic.php?t=319&sid=4445ed645608f2c5528d1181b17a1a0a
    Gdybyś zechciał kiedyś coś skrobnąć w tym temacie byłbym wdzięczny. Temat tych wagonów pociętych na złom oraz tego co pokazałeś na tej stacji dla mnie jest oczywisty, że do dzisiaj usiłuje ktoś ten trop o jakim napisałem zatuszować i zniszczyć.
    PS
    Powiedziałem Ci na UFO forum, że II WŚ została wywołana dla zakamuflowania uprowadzeń ludzi przez obcych na ogromną skalę i dla zdobycia złota z europejskich banków. Nadal podtrzymuję te słowa tym bardziej, że sam dajesz mi powody do takiego myślenia podejmując pewne tropy jedynie inaczej je interpretując. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia owych wagonów może są jeszcze widoczne na satelitarnych, oto namiar geograficzny 51.73254,19.590698

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.