czwartek, 29 grudnia 2016

Echa moich filmów ...

Tematy poruszone ostatnio wywołały lawinę postów i mejli . Bardzo dziękuje za Wasze obserwacje i opisywane historie . Temat jest dość niebezpieczny , odezwały się pewne osoby z tzw , Kręgu Zła , które odradzają mi kontynuację tematu . Jednak jest Was zbyt wielu po mojej stronie  abym się wycofał . Kolejne spotkania będą poświęcone właśnie tej tematyce . Spotykamy się w Szczecinie oraz Lubiążu . Terminy podam niebawem .
 Bardzo dziękuję za Wasze wsparcie finansowe bez tego nie dali byśmy rady .

11 komentarzy:

  1. Tyk... tyk... tyk... Z pewnością czujesz, że odpowiesz za to co zrobiłeś. Teraz już tylko czekamy :)))
    Nie musisz tego publikować, ważne że czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wez mlotek do reki i zrob se:

      Puk...Puk...Puk......

      Usuń
    2. Witajcie drodzy widzowie.
      To ja Prosty Hutmen, chcę wyznać prawdę o sobie. Nie wiem może już wicie jestem starym kawalerem, dość mocno schorowanym. W tym momencie moim jedynym celem życia jest gnojenie DK za pomocą moich filmików. Nie jestem zbyt odważny w pewnym momencie nawet chciałem usunąć moje kanały na YT bo zrobiło się gorąco przez kwietnia. Dziś siedzę z moimi zepsutymi i zniszczonymi zębami i myślę o kwietniu – dzięki Kwietniowi zyskałem nowych przyjaciół Tomasza, Moto turystę razem z nimi czuję się silny i dowartościowany – no wiecie w grupie siła. Mam nadzieje, że kwiecień nie przestaniesz działać bo co ja będę robił jak ty znikniesz z internetu.
      PH

      Usuń
    3. Jakbym miał deja vu. Tyle razy już zapowiadaliście... Ale rozumiem, że radocha jest.

      Usuń
    4. Najdroższy Łukaszku robię wyjątek i ci odpisuję . Naprawdę po tym wyznaniu jestem do końca tak uhahany , że nawet wybaczam Ci to kim jesteś i co robisz . Mając takich przyjaciół żyj pełnią szczęścia i radości niech ta przyjaźń Cię opromieni . A co zrobi teraz zobaczysz co zrobią z Tobą internayci i twój idol .

      Usuń
    5. Co zrobi idol Łukaszka?Odpowiedz jest prosta , wyrwie mu głowę i nasra do szyi ,za ten post

      Usuń
  2. No też jestem ciekaw co z tego wyniknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Za nic pan Dariusz nie odpowie już przodkowie was tam utemperują możesz być pewny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Prosty Hutmen, czy nad preses Kaczynski. Zrobisz Pan Kariere nadajac filmiki i udajac Prezesa Kaczynskiego. Zrob Pan mu jakas Parodje. Naprawde wasze glosy sa identyczne. Szczerze nie lubie Pana jako wroga Darka ale jako czlowieka i youtubera to Pana lubie i szanuje. Dobrze jak by Pan byl znami. ma Pan Talent

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie wirus do pobrania, po prostu nie wiedziałem jak mam przesłać taką długą wiadomość, a maila, aby to tam wysłać nie mam. Myślę, że warto przeczytać. Czy to jest fikcja czy prawda to już zostawiam Wam do oceny. Pozdrawiam. Ktoś stąd...

    http://www67.zippyshare.com/v/ETM7oIM7/file.html

    OdpowiedzUsuń

Merytorycznie, bez wulgaryzmów, bez ataków ad personam.